• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
web logo

Rapitest

Clinica Rm. Valcea

phone iconCall Center:
+40 771 211250
  • home icon
  • Specialități
  • Spital
  • Imagistică Medicală
  • Laborator Analize
  • Medicina Muncii
  • Programări
  • Contact
  • Portal medical

POLITICA DE CALITATE

SC CLINICA RAPITEST SRL – centru medical privat, si in relatie contractuala cu CAS Valcea/CAS JUDETENE.

Categorii de servicii medicale principale: consultatii si tratamente in ambulatoriu de specialitate, spitalizare de zi si continua, laborator de endoscopie digestiva, imagistica medicala, analize de laborator, consultatii de medicina muncii si medicina de familie.

MISIUNE: sa asiguram servicii medicale de calitate la standarde europene.

VIZIUNE: dorim sa devenim un spital privat de prestigiu, dotat cu aparatura medicala performanta si personal competent pentru a asigura servicii medicale de inalta calitate intr-un mediu sigur, astfel incat sa devenim prima optiune a pacientilor atunci cand au nevoie de ingrijiri medicale.

OBIECTIVE GENERALE

– Plasarea pacientului in centrul atentiei;

– Ingrijiri medicale bazate pe dovezi (EBM);

– Cresterea calitatii actului medical prin perfectionare continua si invatare din erori, a intregului personal;

– Cresterea gradului de satisfactie si securitate a pacientilor si angajatilor;

– Scaderea mortalitatii in randul pacientilor.

OBIECTIVE SPECIFICE

– Imbunatatirea comunicarii – “Ora de sanatate”- sesiuni lunare de promovare, educatie si comunicare in sanatate cu pacientii si personalul din spital;

– Dezvoltarea unui sistem proactiv de prevenire a riscurilor previzibile si diminuarea efectelor riscurilor imprevizibile.

– Extinderea serviciilor medicale: imagistica, pediatrie, atragerea de noi specialisti;

– Perfectionarea sistemului de management al calitatii pentru a mentine sub control toate procesele din spital.

– Implicarea fiecarui angajat in scopul aplicarii politicii in domeniul calitatii prin initiative, performante, responsabilitate si colaborare permanenta.

– Dezvoltarea de noi strategii de marketing pentru promovarea spitalului.

ANGAJAMENT MANAGER

– Respectarea demnitatii umane, a principiilor eticii si deontologiei medicale;

– Preocupare permanenta pentru satisfactia cerintelor pacientilor si a tuturor partilor interesate;

– Imbunatatire continua a sistemului de managementul a calitatii si indeplinirea cerintelor de calitate;

– Focalizare pe managementul proceselor clinice, inclusiv pe managementul riscurilor clinice

07.02.2019 Manager spital: Dr. Frintu Elena

Footer

PROGRAM DE LUCRU

Program lucru: 07:00-20:00 de luni pana vineri Rapitest Centru Clinic Telefon: +40 250 736363 Email: receptie.centru@rapitest.ro Adresa: Str. V. Olanescu, No. 11, Rm. Valcea
Clinica Rapitest Nord Telefon: +40 250 717 100 Email: receptie.nord@rapitest.ro Adresa: Str. Calea lui Traian no. 162A, Rm. Valcea Tel Call Center: 0771211250

DESPRE RAPITEST

  • Misiune, viziune, valori
  • Politica de calitate
  • Organigrama
  • Acreditare
  • Galerie foto
  • Lista parteneriate
  • Proiect: Imbunatatirea competitivitatii si a inovarii in compania RAPITEST CLINICA SRL

CONTRACTE CASE DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE

  • CAS Valcea
  • CAS Opsnaj
  • CAS alte judete
  • Raportari lunare consum medicamente
  • Nivelul contributiei personale in regim de spitalizare continua - DRG

PACIENȚI

  • Drepturi si obligatii
  • Politica de confidentialitate
  • Categorii de pacienti care depasesc nivelul de competenta al Spitalului Rapitest
  • Educatie sanitara
  • Chestionar laborator
  • Chestionar spitalizare
  • Lupta-impotriva-durerii-cronice
Ⓒ RAPITEST 2025 | All Rights Reserved